dijous, 20 d’agost del 2009

Armaris

Imatge obtinguda de http://procoleccionismo.blogspot.com/2008/02/una-coleccin-de-botellines-en-miniatura.html

He anat seguint els microcontes d'en Manel Alonso a través del seu bloc. Quan vaig saber que es publicava l'he intentat anar buscant a les llibreries. Però en el meu radi d'acció no l'he aconseguit. Seguiré demanant-lo, és clar, perquè és manera de fer difusió dels llibres, i ja veurem si tard o d'hora el trobo. Es diu El carrer dels bonsais.
Animat, però, pels textos del bloc Els papers de can Perla, em decideixo a penjar-ne de propis en el mateix format d'històries comprimides. Dos armaris. Cofre amb flascons, de l'any 1996, i Vitrina amb tupins, de l'any 2001.
Avís: tots els contes tenen una temàtica comuna.
ARMARIS

Creative Commons License
obra de Josep-Càndid Miró i Sellart està subjecta a una llicència de Reconeixement-No comercial-Sense obres derivades 3.0 No adaptada de Creative Commons

2 comentaris:

sargantana ha dit...

estupendo!!
tinguen en compta que t'habia llegit algo i em va agradar, pasare despres i m'ho mirare amb calma.

gracies.

Càndid ha dit...

Gràcies als que ho llegiu, i especialment als que ho comenteu!

Salut