dilluns, 18 de gener del 2010

Tres sensors de llum

Tres càmeres fotogràfiques al seu aire per Madrid. Aquest cap de setmana hem fet una reunió de valoració a Girona, al voltant d'una taula de formatges i vins. És clar que els comentaris s'han anat contaminant, dels formatges i dels vins. I al final, tot semblava meravellós. Madrid com a ciutat oberta, múltiple, diversa, lluminosa...
Bé, sempre queda el reportatge gràfic que certifica o desmenteix els records. Com que hem ajuntat els tres sensors de les tres càmeres, hem barrejat les fotos i m'han donat permís per reordenar-les al meu aire.
Primer lliurament: Madrid com a ciutat generosament il·luminada per Nadal.

5 comentaris:

sargantana ha dit...

caramb!! m'agrada com ho has vist!!

una abraçada

neus ha dit...

Unes imatges espaterrants. M'agrada Madris engalanada de Nadal, un any la vaig poder disfrutar pel pont de la puríssima i em va agradar molt. Veig que continuen amb bon gust (amb alguna excepció).
Fantàstica la foto del refelx de l'arbre, és la que més m'agrada!
(Em fas enyorar, encara més, madris i sobretot, sobretot als meus madrilenys, que si no fos per ells segur que no m'agradava ni la meitat aquella ciutat)

Rosa. ha dit...

Jo crec que entre els formatges i els vins que han anat contaminant la tria hi havia un Peruco reserva 2004 i un Santo Mamés que us portaven cap els seus origens... Molt guapes les fotos, em recorden l'il.luminació nadalenca de Paris, el lloc on sempre tornaría.

Sargantana: M'agrada retrobar-te en aquest blog! Ens trobem tot sovint en el de la meva neboda, el Kudifamily. Compartim bons blogs!!!

Càndid: Grácies per alegrar-nos la vista!!

Càndid ha dit...

Sargantana, no cantis victòria que aquest només és el primer lliurament. Quan aniré pel dos-cents vint-i-cinc segur que em "desagregues"...

Elur, et felicito per la tria (la de l'arbre reflectit és meva). Pel que fa als amics madrilenys, això crec que és el que ens ha faltat a nosaltres. Tot arribarà!

Rosa, veig que ja coneixes la Sargantana tan bé com coneixes els vins madrilenys. Me'ls apunto per quan hi torni (tot i que ja en vam tastar uns quants...)

neus ha dit...

Suposo que jugava amb avantatge, primer vaig conèixer les persones i després elles em van ensenyar madris :)
Una altra cosa no ho sé, però bon gust per les fotos sí que en tinc, felicitats! :))