dissabte, 10 de maig del 2008

Blok o Bloq

Estic sentenciat. Faig servir la paraula “bloc” per a referir-me a això d’ara mateix.



Us podria fer un llistat d’enllaços de gent molt i molt enfadada per aquesta c amb la cua entre cames. Sort que hi ha el problema dels transvassaments que tapen aquesta altra qüestió. Si no, no es parlaria de res més.



Estic pensant en cobrir-me les espatlles. Faré un bloc i un blog. Hi posaré exactament el mateix però canviant la paraula cada vegada que aparegui. Així seré blocaire i bloguista alhora. Mantindré un peu a cada banda de la línia, i quan calgui, que segur que caldrà, faré un bot al costat que m’interessi.



Clar que, pensant-ho bé, potser el més raonable és que em posi a escriure directament en anglès. Així practico i potser em llegirà algú més.



Clar que per les xorrades que hi poso últimament.