dissabte, 8 de març del 2008

Dia de la dona treballadora


Crec que m'he fet un embolic.
Per una banda em diuen que avui és dia de reflexió, però també és dia de la Dona Treballadora. Demà hi ha eleccions i si guanya un tal Mariano diu que haurem de penjar la bugadera espanyola pertot. Em sembla que no ho he acabat d'entendre. Diu que la bugadera espanyola és el símbol comú de tots els espanyols, especialment d'aquells que no se'n senten.
Això de penjar la bugadera potser és un homenatge a les dones treballadores, o potser no, no ho sé.
Però he trobat aquesta imatge a internet (el rètol és modificat) i m'ha semblat que seria un bon motiu de reflexió i que, si demà guanya en Mariano, jo ja hauré complert, ja hauré penjat el símbol de "lavandera española", si més no en el meu bloc, que ara per ara és l'únic lloc on puc penjar coses.
La imatge original la trobareu a http://www.hemmy.net/2007/06/.