dimecres, 26 de març del 2008

Adéu Sol de Nit


Sol de Nit. En els darrers cinc anys han sortit a diari en els quarantamusicals i les ondeszero, per no parlar dels seus clips que han estat els més visualitzats a les emtivís i als quarantallatins, els seus concerts han rebut un seguiment massiu dels telenotícies -fins i tot de les cadenes de parla llemosina.
En aquesta situació culminant, segurament fastiguejats pels paparazzi i pel regust sempre agredolç de l'èxit excessiu que els persegueix des de fa setze anys, Sol de Nit, han decidit separar-se.
I en comptes de destinar els ingressos milionaris dels seus discos a organitzar concerts benèfics dels quals surtin nous discos amb ingressos milionaris, han optat per... REGALAR el seu darrer disc.
Sí, sí, només cal visitar aquesta adreça: http://www.vallverdu.cat/pagines/SdN%20CD.htm i us podeu descarregar els temes del seu disc Penta. El distribueix una nova multinacional anomenada Creative Commons que està fitxant els artistes més emergents del panorama musical mundial.
Si jo fos la mil·lèsima part de bo que qualsevol dels membres de Sol de Nit, també fitxaria pels Creative Commons, però em temo que no és el cas.
Per això m'he baixat la música i me la vaig escoltant, amb un sentiment contradictori que em fa escriure coses que després no sé si s'entenen.