diumenge, 28 d’octubre del 2012

Canvi d'hora al dia verd


Després d’una severa despesa de sestertius –els que em corresponien diàriament com a servus– en la compra de trivias, i amb l’ajut final d’unes quantes permutatios, he acabat el meu primer ilustrum sobre Green Day.
Ara estic intentant desfer-me dels meus repetits –a base de regals i de permutatios– i després col·locaré el meu darrer cromo a l’àlbum i ja hauré acabat. 

Això em permetrà no sé exactament què, però vaja, alguna cosa bona. Potser sortiré al podium, o a l’Olympus, i potser podré inventar-me les pròpies trivias i fins i tot algun àlbum que se m’acudeixi... De moment vaig gastant els meus creatium en les propostes dels altres.

Suposo que sabeu que parlo de l’Ilustrum, una web catalana que havent assolit uns 40000 usuaris com jo en molt poc temps ja es planteja altres reptes, econòmics és clar/esclar: una versió Premium de pagament i entrar al mercat estranger.

Fins ara era d’aquelles que podies jugar sense despesa (Freemium, en diuen) però amb l’opció de gastar-te uns calerons reals si estaves molt desesperat de no trobar un cromo en particular que ningú no t’oferia, o molt impacient de continuar jugant quan t’havies acabat el teu sou gratuït. D’ara endavant, vés a saber.

En tot cas, boca oberta amb un rajolí de saliva, davant l’agudesa d’haver convertit una activitat quasi tradicional –de quan col·leccionàvem els santets de missa, o de quan els pobres proletaris aconseguíem un cromo de jugadors de futbol que no podríem comprar després de guanyar-lo a les bales– en tota una moguda digital.

M’he acabat el Green Day, i el que n’he après a base de respondre trívies, i de llegir el peu de foto de les caselles de l’àlbum, i de mirar la informació addicional de cada cromo.