dilluns, 5 d’octubre del 2009

Mentre fan futbol a la tele

¿Teniu una horeta lliure?
Segur que no; quina llàstima, perquè us volia convidar a veure dos vídeos. Entre tots dos duren el que una part d'un partit de futbol (és només un suggeriment).

Vídeo núm. 1



És d’una americana que es diu Annie Leonard. Per correu electrònic uns amics “alternatius” me l’han fet arribar. Està traduït al castellà pels argentins Asociación Civil El Ágora. El títol: La història de les coses. L’Annie Leonard en qüestió és una reconeguda experta en sostenibilitat. Si voleu el text del vídeo amb les fonts informatives que ha fet servir també les teniu (en pitínglis, of course). Story Of Stuff, Referenced and Annotated Script

Vídeo núm. 2



L’altre és d’un anglès que es diu Ken Robinson. Per correu electrònic uns amics “pedagogistes” me l’han fet arribar. Està subtitulat al castellà per Pedro Vilarrubia. El títol: ¿Les escoles maten la creativitat? Sir Ken Robinson és un reconegut expert en innovació i recursos humans. Concretament aquest 2009 és oficialment “Ambaixador per l’Any Europeu de la Creativitat i la Innovació”. Ara bé, el vídeo és d’una conferència del 2006. Us en podeu baixar el so o el vídeo (l’original, per variar) a través de l'enllaç.

5 comentaris:

neus ha dit...

ummm... entre setmana és difícil... però me'ls miraré!

Càndid ha dit...

Gràcies, Neus.
Ja em diràs què.

neus ha dit...

Acabo de veure els dos videos... imperdibles tots dos.

D3l primer no sé què em fa més ràbia, si el sistema inventat o la facilitat amb què hi hem esntrat i la maimoneria a l'hora de sortir-ne.
Del segon em quedo amb l'esperança. Aquest home és... realment fantàstic.

Gràcies per compartir-los!

Càndid ha dit...

Sort que hi ha coses a compartir, que si no...
És com anar fent petits passos (més aviat petits avançament mil·limètrics en una direcció, la direcció de l'esperança) mentre la tramuntanada en sentit contrari és bestial.
(La comparació era inevitable; en aquests moments en bufa una de forta, a l'Empordà). Els de la Garrotxa no ho noteu...

neus ha dit...

no, aquí no la notem... demà la veuré al cel, això sí.