dijous, 16 d’abril del 2009

Lidia on the waves

Va forta la Lídia. La Pujol. El mateix dia que en Pep em passa el tema seu que canta amb en Miquel Gil sobre les ballades de la plaça, veig que surt a la tele cantant en anglès. La cançó es pot descarregar de la seva pàgina web, n'han fet un videoclip i l'han penjat a tots els servidors (al Youtube, al Dailymotion, al Vimeo...), si més no a tots els que jo conec.
Sembla com si s'ho haguessin agafat seriosament. Això de la producció, vull dir. La cançó no està gens malament. Sona bé. El vídeo també te el seu què. Ara només em falta la lletra. Estic mirant si algun espavilat ja l'ha penjat per acabar de pillar-la (és que això del listening...).
En fi. Us poso el vídeo abans no es faci famosa i hàgim de començar a fer veure que no ens agrada, que ja no la suportem, que li comencem a trobar una pega per aquí i una crítica per allà i una enveja per cada banda.

2 comentaris:

sargantana ha dit...

uauuuu!!
la canço m'agrada..i el video clip...fa somiar!
si troves la lletra me la pases, val?
ha estat una bona manera de començar el dia...gracies

Càndid ha dit...

No pateixis, sargantana, que així que la localitzi te l'envio. He intentat pillar-la de la cançó, però em falta nivell.
Salut.