dimecres, 2 de maig del 2012

Les músiques aquelles

La intenció del bloc era clara: connectar una música amb un moment biogràfic d’una certa intensitat. No pas explicar la vida, que no cal ni és prudent, sinó la possibilitat d’escoltar una cançó i donar pistes sobre quin paisatge, quines persones, quin estat.

Vaig començar amb una certa periodicitat, fins i tot l’Adam i la Ginesta s’hi van apuntar i van fer alguns comentaris, també vaig aconseguir d’incloure textos que vaig trobar en altres blocs.

Després, les entrades es van tornar irregulars, esporàdiques, úniques, sense comentaris i sense col·laboracions, i sense gaire constància de cap seguiment aliè.

Malgrat això l’exercici continuava tenint sentit. I així va ser que vaig adonar-me que ja hi havia poc més d’un centenar d’entrades, durant dos anys. Vaig mirar les llistes que m’havia anat fent i vaig comprovar que tenia material per a un altre centenar ben bo. Dos anys més, doncs.

 “És el moment de recollir-ho”, vaig dir. “Per si de cas”. I ja està. Aquí ho tinc, aquí ho teniu.
Bloc Música 0-100