dissabte, 10 de juliol del 2010

Nosaltres dissidim

Proposta de pancarta: NOSALTRES DISSIDIM
Variació de pancarta: MANTILLA, ¿DISSIDEIXES DE DECIDIR?
Jo també dissideixo.
Dissideixo d’una idea d’Espanya l’única ideologia de la qual és ser UNA i  GRANDE.
Dissideixo d’una classe política els interessos de la qual neixen i moren en ells mateixos.
Proposta de pancarta: SI ELS POLÍTICS SÓN UNA CLASSE, QUE VAGIN A ESTUDI.
Variació de pancarta: SI ELS POLÍTICS SÓN UNA CLASSE, ¿PER QUÈ FUGEN D’ESTUDI?
Dissideixo de considerar que algun dels carnets, papers o bitllets que porto (o que pugui portar) a la cartera siguin més importants que jo mateix.
Dissideixo d’una idea de Catalunya repartida entre faccions monopolitzadores i excloents.
Dissideixo d’una idea de Catalunya els pitjors dels lladres de la qual estan protegits.
L’habilitat política consisteix a protegir i incentivar qui espolia el poble mentre hom parla d’una altra cosa.
Pancarta: MILLET FOR PRESIDENT (MONTULL FOR CONSELLER) ((SOLAZ FOR TRIBUNAL CONSTITUCIONAL))
M’adono que estic barrejant les coses, però per algun motiu crec que tot va a parar a allà mateix. En fi, mentre em manifesto, hi aniré pensant.