diumenge, 11 de gener del 2009

Fer els deures










En algun moment d'aquest bloc havia llançat la proposta de fer un bloc de música viscuda.
Finalment l'he començat. Vaig estar pensant un llistat de músiques diverses que m'havien influït directament o indirecta en la meva manera de viure i de relacionar-me, o en decisions preses en algun moment de la meva insípida biografia.
El llistat, tot i que no exhaustiu, era abassegador. Ja sabia que la música havia estat important per a mi, però no en tenia una constatació tan palpable.
Així és que vaig fer el cop de cap. La primera setmana de gener vaig fer una entrada cada dia, ara les estic fent cada dos dies, i després les aniré espaiant, en funció del temps i de les ganes disponibles. Autobiografia sonora i dispersa, sense entrar massa en detallar intimitats, que em penso que tampoc no toca. La música ja acaba d'explicar el que no es vol dir.
Us convido a donar-hi un cop d'ull, un cop de comentari, i, si us animeu, un cop de música. Penso que no estaria malament que altra gent hi fes missatges, compartint música i experiència.
A data d'avui hi trobareu el que correspon a les imatges. A veure si endevineu a quina cançó o música us porta cada fotomuntatge.