dimecres, 3 de març del 2010

Els nous contraherois, en Mike Prysner i l'IVAW

M'han fet arribar per diverses vies un vídeo d'un soldat americà que dóna la seva versió sobre la guerra d'Irak. El vídeo de la seva xerrada l'ha penjat l'IVAW: Irak Veterans Against the War.

Com que he vist que els blocs que sovintejo més no en diuen res, no sé si és que encara no ha corregut prou, o que jo, com altres vegades, em precipito i em passo de càndid fent córrer informacions que després resulta que no eren prou fiables.

És igual. Amb una estona de navegació ja em dono per satisfet i faig confiança a les coses que diu aquest senyor i a la plataforma que li dóna suport. El senyor, en Mike Prysner, és aquest que veieu detenir davant del Capitol ja el setembre de 2007. N'hi ha tota una galeria al Flickr penjada per Danny Hammontree.

A la xarxa també trobareu algunes conferències del revoltat en qüestió, però el que m'han fet arribar i que m'ha fet repensar és el que us poso a sota.

Igual resulta que tots hem estat fent la guerra a Irak, perquè és entre tots que ho hem estat pagant...

WebIslam